Bergen

2013-11-22 | 17:08:56 | Kategori: Natur
 
Här sitter jag och försöker redigera bilder medan min katt använder tangentbordet som huvudkudde. Det känns som att det var åratal sedan jag öppnade upp Photoshop. Jag hinner inte ägna mig åt mina bilder så mycket som jag skulle önska. Jag har hundratals foton på lager som jag ännu inte har tittat ordentligt på. Det finns så mycket jag vill hinna göra men tiden räcker ju inte till. Då får man prioritera. 
 
Hela familjen var förresten på en resa till Gran Canaria för ett tag sedan och landskapet där är så otroligt vackert! Mest bara vulkaniska berg överallt. Den här bilden är därifrån.
 

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Galet vacker bild!

Svar: Tack! :D
Tove Backman

2013-11-23 @ 17:32:41
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Postat av: EMMAWHO

Åh så fint! Skulle verkligen vilja fara ut i världen och ta kort på alla möjliga ställen...

Svar: Tack! :D
Ja, det skulle verkligen vara fantastiskt!
Tove Backman

2013-11-25 @ 17:55:20
URL: http://emmawho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback