En far, ett barn och en bulle

2013-10-15 | 19:45:00 | Kategori: Övrigt
 
De här två bilderna är från ett litet fotojobb jag gjorde i helgen. Det är svårt att tänka sig, för ett år sedan hade jag aldrig vågat gå fram och fota främlingar. På senare tid har jag fått göra sådant hyfsat ofta och jag har upptäckt hur spännande och givande det är. Det är lätt att fånga människor på bild, men så himla svårt att fånga en persons personlighet, karaktär och hela paketet. För mig är det något av skräckblandad förtjusning att fota människor. 
 
I övrigt flyter mitt liv på bra. Jag pluggar på universitet, umgås med fina vänner, skrattar, äter massa choklad, kramar min pälsboll till katt, fixar i lägenheten och drömmer mig bort till magiska soundtrack.  

Kommentarer
Postat av: Ellen (alatariel)

Såå fina bilder! Måste jobba på det där med att fota främlingar. ^^

2013-10-19 @ 18:24:04
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback