Höst

2013-10-04 | 13:24:00 | Kategori: Natur
 
 
 
Nu är det verkligen höst. Blåst, frostkalla mornar och färgglada blad på träden. I år ska jag verkligen försöka se det vackra och positiva med hösten. Normalt brukar jag alltid börja deppa och tjura över att det blir kallare och mörkare och att det snart också blir... ja, vinter. Men i år ska jag försöka vända allt med hösten till något bra. Bland annat kan jag ju smyga runt i skogen med kameran. Det är helt underbart att jag har så nära till en vacker skog där jag nu bor. 

Kommentarer
Postat av: Ellen (alatariel)

Nej åååh vilka fina bilder! Så vackra färger, mina favoriter är nog den första och bilden med vattnet, speglingen är så vacker! :)

2013-10-04 @ 14:50:23
URL: http://alatariel.papper.fi
Postat av: SARA ♥

Vackra bilder :)

Svar: Tack! :D
Tove Backman

2013-11-15 @ 21:22:50
URL: http://sarasfotoalbum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback