Detaljer från lägenheten

2014-09-21 | 19:03:00 | Kategori: Inredning
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det är svårt att tro att jag nu har bott ett år i lägenheten. Tiden går så fort. Jag trivs så bra här.
Idag gick jag runt och fotade rummen i lägenheten. Det är alltid kul att ha som minnen och det är också kul att kunna se hur det har ändrats sedan jag flyttade in.
 
Jag passade också på att ta lite bilder på detaljer som jag kunde lägga upp här på bloggen. Men jag tror mest att Casper ville vara med på bild för han sprang efter mig och jamade så fort jag tog upp kameran. 
 

Kommentarer
Postat av: Casperius

#itsacatslife #somuchfunforaragdollcat

Sött av honom att vilja bli bildbombad, hihi! Och ni har så fint såå :3 Men att ni inte stal med er en benlampa från museet! Den hade varit perfekt!

Det är Rebecka btw xD

Svar: Haha, tjaaaah, en benlampa skulle ju i för sig passa perfekt bredvid katt-trädet, allt för att representera Caspers fallna forna fiender!
Tove Backman

2014-09-22 @ 11:15:32
Postat av: Emilia Trennsby

Guud vilka mysiga bilder :)

Svar: Men tack så mycket! :D
Tove Backman

2014-09-27 @ 19:01:44
URL: http://emiliatrennsby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback