Porten

2013-08-31 | 10:31:15 | Kategori: Byggnader
 
Vet inte riktigt vad jag vill kalla den här bilden. Än så länge får den bara kallas för porten.
 
Jag har fotat väldigt lite i sommar, om man jämför med hur mycket jag brukar fota.
Jag har varit tvungen att ta ledigt från min kamera, MEN de få tillfällen som jag faktiskt fotade så tog jag massor av bilder. 
 
Den här bilden är från när jag var på Gotland i början av sommaren. Min headerbild är också från Gotland. Kan hända att det kommer upp fler bilder från Gotland här... Sedan har jag ju flyttat till en ny lägenhet med en av mina bästa vänner så det kanske kommer lite bilder från det också!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen (alatariel)

Så fint!

2013-09-15 @ 13:33:29
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback